تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall ❤️

 تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall ؟

تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall، شهر آنتالیا به نگین مدیترانه معروف هست. یکی از خوش آب و هواترین شهرهای توریستی کناره دریای مدیترانه بوده که هر گردشگری حداقل یک بار به آن سفر کرده است.

این شهر و تور آنتالیا، محلی ایده‌آل و رویایی است که شما را محو آرامش و زیبایی خود می‌کند. شهر آنتالیا پر از جاذبه‌های طبیعی بکر و اماکن تاریخی و قدیمی می‌باشد.

در سفر به این شهر با تور آنتالیا، اقامت در هتل‌های لوکس و یوآل آنتالیا قطعا سفری هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت.

تور آنتالیا ؟

تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall، این روزها به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ترکیه تبدیل شده و از بزرگ‌ترین شهرها در سواحل مدیترانه‌ای غرب ترکیه محسوب می‌شود.

این شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته بوده و جاذبه‌‌های تاریخی آن در کنار امکانات و تفریحات مدرن و جذابش، از آنتالیا یک مقصد گردشگری جذاب ساخته است. تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall   

دیجی دکترسئو

#تور_انتالیا_هتل_5_ستاره_Uall

#دیجی_دکترسئو

در سفر با تور آنتالیا در بخش تاریخی آن می‌توانید در اقامتگاه‌های سنتی، خانه‌‌های تاریخی به سبک عثمانی اقامتی متفاوت را تجربه کنید.

[caption id="attachment_1998" align="aligncenter" width="600"]تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall[/caption]

تور آنتالیا خرداد 1401

گشت و گذار در شهرهای باستانی اطراف آنتالیا، فرصتی بی‌نظیر برای سفری به دل تاریخ است. علاوه بر این، سواحل زیبا یکی دیگر از جذابیت‌های آنتالیا برای علاقه‌مندان به طبیعت است.تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall

شهر آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای توریستی و ساحلی کشور ترکیه شناخته می شود . شهر آنتالیا که یک شهر بندری می باشد از زمان رومیان یکی از شهر بندر کنار دریایی مدیترانه است که تعداد زیادی قایق بادبانی دارد .

تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall یکی از برجسته ترین آثار تاریخی کشور ترکیه دروازه هادریان و یا اوچ قاپیلار می باشد که در شهر آنتالیا قرار دارد که در سال 130 میلادی ساخته شده است.

شهر آنتالیا با دارا بودن هتل های بزرگ ساحلی با امکانت متفاوت و برنامه های سرگرم کننده آماده پذیرایی از مسافران دارند

تور آنتالیا 3 شب و 4 روز

یکی از زیبایی های آنتالیا به غیر از سواحلش ، آبشار های زیبا این شهر می باشد ، آبشار های زیبا و خاص که جلوه خاصی و منظره زیبایی برای مسافران می باشد که شرایط خوبی برای عکس برداری فراهم می سازد .

تور آنتالیا یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری ایرانیان در کشور ترکیه می باشد .تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall

آنتالیا با داشتن سواحل زیبا ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی ، کلوب های شبانه و ورزش های آبی یکی از پر طرفدار ترین تورهای ایرانیان می باشد. تورهای آنتالیا به صورت تور ارزان و تور لحظه آخری هم برگزار می شود .

 

تور رایگان آنتالیا

مسافرانی که تور آنتالیا را برای مقصد خود انتخاب میکنند لازم نیست همراه خود پول زیادی داشته باشند!

تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall چون هزینه برای غذا خوردن و بعضی از تفریحات ندارند و در هتل ها جزو خدمات رایگان آنها می باشند و در نتیجه با سفر به آنتالیا در مصرف پول خود با توجه به شرایط ارز صرفه جویی می کنید.

جالب است بدانید که این شهر در شمال خلیج آنتالیا واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است و بزرگترین شهر این کشور در ساحل مدیترانه به شمار می‌رود.

تور انتالیا از اصفهان

آنتالیا با مساحت 1417 کیلومتر مربع در دره‌ای ساحلی جای گرفته و با رشته کوه‌های تاروس محاصره شده است. مهم است بدانید زمان محلی آنتالیا یک ساعت و نیم از ساعت ایران عقب‌تر است.

این شهر از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب با دریای مدیترانه، از شرق با شهر سریک، از غرب با شهر کورکوتلی و از جنوب غرب با شهر کمر احاطه گردیده است. تور انتالیا هتل 5 ستاره Uall

جمعیت آنتالیا، مطابق با آمار سرشماری که در سال 2014 میلادی انجام گرفته، حدود یک میلیون و دویست هزار نفر بوده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.